Blogg innehåll...

I denna blogg skriver jag om mitt liv som sambo och 2 barns mamma. Jag delar med mig av alla våra äventyr och av mina egna privata funderingar och tankar.

Skriv gärna en liten kommentar när du har varit här och läst. Sånt värmer alltid.

Ha en bra dag.
MvH jayline


21 juni 2011

Musikvideo.

Planeringen för den musikvideo som vi ska göra till Min och brorsans låt Don´t Stop (http://youtu.be/IcZXNF4WOvk) ser ut att kunna bli ruskigt bra. Jag har ju själv inte kunnat vara med och Planera så det är mest Jocke och Annie Ferus (www.annieferus.se) som har pratat med varandra.
Har sett lite av idéen som Annie har och jag måste säga att det kommer nog att bli skit bra. =)
Är verkligen så taggad över att åka upp dit och göra det här. Ska bli så himla skojigt. Det är ju en ny erfarenhet också för det är ju inte varje dag man spelar in en musikvideo liksom.
Är så tacksam över all hjälp som vi får med det här. Det skulle ju inte bli lika bra om det bara var jag och Joacim som skulle filma och klippa själva.
Så som sagt tack för att ni vill ställa upp och hjälpa till.
Resultatet av musikvideon kommer sen att läggas ut på YouTube. Jag kommer att länka till den här på bloggen så fort den är klar och finns upplagd.

Nu till något helt annat.
Imorse satt jag och tittade på barnprogrammen tillsammans med Alexander när det var ett program som liknade Mupparna lite. Det var såna figurer i allafall. Och en av dom figurerna, en stor kille med fyrkantiga glasögon, fick mig att minnas en man som fanns med under min uppväxt. Jag har inte pratat med honom på runt 10 år och jag känner att det skulle vara så kul om jag fick träffa honom igen. Men jag kan inte hitta honom på facebook så jag antar att det i så fall blir att försöka få tag i numret till honom. Jag kan nog prata med Mamma om det för kanske morfar och Roger vet vad han gör nu för tiden. =)
det är konstigt hur någon bara kan försvinna så där bara för att man blir äldre. Han var med på resor som vi gjorde med familjen. Han kom ut till huset tillsammans med Morfar och Roger och lekte med mig och syrran. Han var något av en lekfarbror liksom. Och rolig var han med. Så jag hoppas att jag kanske kan får träffa honom snart igen. Känner en viss saknad liksom.
Mamma du vet säkert vem jag pratar om och det borde syrran och pappa också göra ;)

Alexander är lämnad på dagis och Zebastian har jag lagt i sin säng så att han får sova lite. Har har varit väldigt grinig nu på morgonen men jag vet ju hur jag blir om jag blir väckt utan egentlig anledning. Men jag kan ju å andra sidan inte lämna honom själv hemma när jag är och lämnar Alexander på dagis.

Så nu fick jag lite tid att blogga lite. Det är ju inte helt fel det.
Vårat bredband är fortfarande segt som sirap men det funkar ju när man har tid att vänta liksom. Får ringa till Telia igen imorn och det inte är fixat ikväll för nu har det gått 1.5 vecka sen problemen uppstod så det kanske är dags att kräva lite kompensation nu.. Typ fri surf månaden ut ;) Tror ni att de går med på det??? =)

Ska hitta nån bra film nu och slappa lite. Känner mig super trött idag trots att jag gick och la mig skapligt igår.

Skriver mer vid ett annat tillfälle.
PoK så länge

1 kommentar:

  1. Lycka till med videon, ska bli kul att se sen när den är klar :)

    SvaraRadera