Blogg innehåll...

I denna blogg skriver jag om mitt liv som sambo och 2 barns mamma. Jag delar med mig av alla våra äventyr och av mina egna privata funderingar och tankar.

Skriv gärna en liten kommentar när du har varit här och läst. Sånt värmer alltid.

Ha en bra dag.
MvH jayline


09 juni 2011

lite låg idag....

Känner mig inte alls tipp topp idag.
Jag känner mig lite låg och lite deppig. Varför vet jag inte.... Kan ha att göra med att jag knappt sovit inatt då Zebastian varit vaken typ 3 timmar i natt. Antagligen pga värmen som vi hade i sovrummet. Sen kl halv 7 i morse vaknade Alexander och ville ha frukost.
Har dammsugit nu och täckt över veden då det har regnat och det fortfarande hänger regn i luften. Vi hade t.o.m lite åska här förut men bara för en liten stund.

Skulle ha åkt in till Elin idag också men vi beslutade oss för att skjuta lite på det eftersom vädret är som det är och vi inte hade fått många timmar på oss att umgås. Och tiden går ju så himla fort när vi ses så det får bli en annan dag. Snart hoppas jag.

Jag ska diskutera lite med Mattias ikväll också ang om vi kan hitta nån helg snart när jag kan åka och hälsa på "brorsan" i Stockholm Saknar honom så fruktansvärt mycket och jag vet att vi kommer att ha fullt upp med allt möjligt roligt. =)

Nu ska jag bara slappa medans Zebastian sover och Alexander tittar på film.
Skriver mer en annan gång.
PoK

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar