Blogg innehåll...

I denna blogg skriver jag om mitt liv som sambo och 2 barns mamma. Jag delar med mig av alla våra äventyr och av mina egna privata funderingar och tankar.

Skriv gärna en liten kommentar när du har varit här och läst. Sånt värmer alltid.

Ha en bra dag.
MvH jayline


27 juni 2011

midsommarhelgen....

Igår kom vi hem efter att ha spenderat helgen i husvagnen.
Vi började med att åka till vadstena camping där vi lade oss på ett avskilt ställe ifall att det inte skulle fungera så bra med grabbarna.
Men första natten gick super bra. Vädret var inte det bästa direkt utan det regnade väldigt mycket, vilket hördes tydligt i vagnen. Men grabbarna sov. Zebastian vaknade några gånger första natten men det gjorde ju Alexander också när vi var iväg första gången.
dagen efter var det lite bättre väder och vi fick besök av Mamma Kenneth Madde Andreas och Daniel så vi tog en liten fika i husvagnen innan vi tog en liten promenad runt området och köpte en glass i affären. Efter att mamma och dom åkt hem bestämde vi oss för att åka vidare till Motala och Z-parken.

Där hade vi lite bättre väder. Solen sken men det blåste väldigt mycket. Jag var inte alls på camping humör eftersom vädret var så dåligt. Men det fick gå ändå.

Igår hade vi jätte bra väder. Mattias och Alexander badade t.o.m i vättern. Fast jag fattar inte hur de kunde för det var ganska kallt i vattnet.
Jag kände mig inte alls bra igår. Och det blev värre framåt eftermiddagen när vi skulle åka hem. Huvudet värkte och näsan bultade
Det var i allafall skönt att komma hem igår.

Kisse katten hade varit jätte duktig också. En blomkruka hade trillat ner men det är ett bra betyg tycker jag. Jag hade förväntat mig att hela huset skulle vara ett ända stort kaos men som sagt EN blomkruka.

I morse när jag vaknade så bultade näsan ännu värre och jag kände inte alls för att gå upp när klockan ringde men jag var ju tvungen eftersom Alexander skulle till dagis. och dit kom han men utan sin jeans jacka. Jag har ingen aning om vart den är. Den är inte i huset och inte i husvagnen. Jag vet att jag packade med den tillsammans med min jacka men vart den är nu har jag ingen aning om. Hoppas att vi inte har tappat bort den bara.... =(
Jag kan inte minnas att han haft den på sig alls i helgen heller men men som sagt den kommer nog fram.

Nu ska jag lägga mig i soffan och se på film samtidigt som jag ska försöka roa Zebastian.
Inget kul att vara förkyld med småbarn.... men vad kan man göra mer än att kurera sig liksom.
Mycket multi vitaminer och senova forte. =)

Skriver mer en annan dag,
Puss och kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar