Blogg innehåll...

I denna blogg skriver jag om mitt liv som sambo och 2 barns mamma. Jag delar med mig av alla våra äventyr och av mina egna privata funderingar och tankar.

Skriv gärna en liten kommentar när du har varit här och läst. Sånt värmer alltid.

Ha en bra dag.
MvH jayline


25 april 2011

Fika i Finspång.....

Idag har jag varit i Finspång och träffat underbara Elin.
Det mlev mycket skratt och prat om både allvarliga och roliga saker. Jag säger bara. I love that Chick... Hon är och kommer alltid att vara en av mina favorit vänner. Trots det break som vi hade i våran vänskap så känns det nu precis som förr och det gör mig så glad.
Alexander och Wilmer kommer också bra överens och de busade jätte mycket med varandra idag. Alexander somnade som en stock i bilen innan vi ens hunnit ut ur Finspång. Han har busat mycket idag och gjort av med mycket energi.
Skulle storhandla idag också men hade ju glömt att det "söndag" idag så när jag och Elin påbörjat min storhandling på Viberga ropar dom ut i högtalarna att butiken stänger om ett par minuter. HAnn handla det nödvändigaste/billigaste där och sen fick jag ta resten på ICA. =) Ibland kan det vara bra att ha huvudet med sig.
Mycket promernerande idag vilket faktiskt känns i benen.
Vi träffade även Anna och Jonas när vi satt och åt glass utanför Grillen. Det var kul att träffa Anna igen. Hoppas att vi också kan ses snart. Även hon är ju en av mina favorit vänner och betyder så oerhört mycket för mig. =)

Imorn blir det dagis för Alexander. Ska promenera både till dagis och sen när jag ska hämta honom också. Är bra träning att "Power walka" i de backar som finns på vägen. Det bådar gott inför Beach 2011 =)
Känner att det är dags att komma i form igen och fu upp kondisen lite. Det mår man ju bättre av och man blir ju även piggare och orkar mera. Kommer även försöka att äta så sunt som möjligt och dra ner på godiset. Alexander kommer att få lördags godis som vanligt men om jag ska äta så ska jag äta med måtta. Får väl se hur länge det hålls ;)

Nu ska jag överlämna datorn till Mattias.
Skriver mer en annan dag.

PoK

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar