Blogg innehåll...

I denna blogg skriver jag om mitt liv som sambo och 2 barns mamma. Jag delar med mig av alla våra äventyr och av mina egna privata funderingar och tankar.

Skriv gärna en liten kommentar när du har varit här och läst. Sånt värmer alltid.

Ha en bra dag.
MvH jayline


17 april 2011

Söndags sysslor...

Kom hem från Anna-Lena idag runt 2 tiden.
Fan vad kul vi hade igår. Allt bara flöt på och trots att jag inte träffat A-L på 1 år så här privat och Nikita inte på 1,5 år så kändes det som att det var igår vi sågs.
Det är det som är så skönt med dessa brudar för man kan alltid vara sig själv med dom.
Rödvinsboxen tog slut och t.o.m Nickie drac flera glas trots att hon annars inte alls klarar av rödvin. Men det var faktiskt djävulskt gott så det kan jag rekomendera skrapt. Det heter alltså "Chill out sunset". 13%-igt men det slank ner väldigt lätt.
Känner mig dock väldigt pigg tots att det blev mellan 8-10 glas igår. Drack antagligen på rätt sett. =)

När jag kom hem så var Mattias helt slutkörd. Han fick verkligen känna på hur det är att ta hand om 2 barn en hel dag och jag hoppas att han vill göra det igen. han har ju inget direkt val för i sommar kommer jag ju att dra till brorsan och fixa klart med våra låtar. Ev spela in en musikvideo till Don´t Stop också. Det är något som jag ser fram emot grymt mycket. Ska bli så kul om vi verkligen får ihop det med tider och folk och allt det där.
So det låter på honom så är allt i stort sett klart det gäller bara att få alla att kunna samtidigt.

Vad gäller Alexander koppor så börjar de läka nu. Han har 1 eller 2 vätske fyllda kvar men de försvinner nog snart också. Zebastian har lite röda "kvisslor" men det ser inte ut som koppor direkt. fast det kan ju komma ändå framöver så man ska väl itne känna sig lugn. Och även om det inte ploppar upp nu så kommer dom ju garanterat sen när han börjar på dagis. Man kan ju inte smita ifrån dom direkt.

Vi satte upp förtältet till våran husvagn förut så nu ska jag gå ut och försöka att markera alla stänger lite bättre än jag gjorde sist.. T.o.m jag hade problem att veta vilka pinnar som skulle sitta var =)

Skriver mer en annan gång.
Ha det så bra så länge och njut av vårsolens varma strålar.

PoK

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar