Blogg innehåll...

I denna blogg skriver jag om mitt liv som sambo och 2 barns mamma. Jag delar med mig av alla våra äventyr och av mina egna privata funderingar och tankar.

Skriv gärna en liten kommentar när du har varit här och läst. Sånt värmer alltid.

Ha en bra dag.
MvH jayline


05 april 2011

Tisdagens besökare.

Idag kommer mamma och Jenny hit. Vi ska äta mat och bara mysa.
De kommer väl runt halv 5 ikväll typ så det blir att börja laga mat typ när de kommer. Antar att det blir nåt enkelt som typ spagetti och köttfärsås. Vi får väl se vad dom tycker.. Ska lägga fram köttfärsen nu snart i allafall..

Vi tog en lite promenad när vi skulle hämta Alexander idag. Det var lite blåsigt och mulet men vi trotsade det jag och Zebastian. På vägen hem började det att dugga men det blev inte mer så det gjorde inte så mycket. Imorn är det dag för utvecklingssamtal för Alexander på dagis. Vi får väl se vad de har att säga om honom.
Får hoppas att det bara är positiva saker. =)

Zebastian krälar nu runt för fullt på golvet och ger sig gärna iväg på egna små äventyr. Att trycka på förstärkaren är kul och att pilla på öppna spisens redskapshållare är också kul. Han går i sin storebrors fotspår och rör sånt som man inte får men sånt hör ju liksom till. När jag säger nej vrider han sig mot mig och ler stort. Så det är svårt att bli arg på honom.. =)

Näh nu får jag ta honom igen för nu hittade han nån sladd.. =)

Skriver mer en annan dag.
PoK

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar