Blogg innehåll...

I denna blogg skriver jag om mitt liv som sambo och 2 barns mamma. Jag delar med mig av alla våra äventyr och av mina egna privata funderingar och tankar.

Skriv gärna en liten kommentar när du har varit här och läst. Sånt värmer alltid.

Ha en bra dag.
MvH jayline


26 april 2011

tisdag....

Det blev ingen promenad till dagis idag utan tog bilen. Var visst lite tröttare i morse än jag trodde att jag skulle vara. Men imorn då jävlar ska jag gå båda gångerna.
Det blir i allafall att ta promenaden nu när vi ska hämta Alexander. Solen skiner och jag älskar verkligen det här vädret vi har fått. Säger som Alexander fröken Teresia sa idag när jag lämnade "Hoppas att det inte ÄR sommaren och att den riktiga sommaren bli fylld av dåligt väder". Sommaren kan hålla den här värmen runt 22-25 grader. Behöver inte bli varmare för då blir det ju nästan olidligt att vara ute både för oss och för barnen.

Annars kommer dagen att vara lugn. Ska väl plocka lite här hemma och sen ikväll så blir det mys med familjen. Kanske det blir att vi grillar lite ikväll igen. Bäst att passa på nr vädret är så underbart som det är.

Nu ska jag busa lite med Zebastian och ge honom en banan så han håller sig lite längre till lunchen då jag måste skjuta på den till halv 1, kvart i 1 nånstans. Han äter ju i vanliga fall vid 12. Men det klarar vi nog. =)
Zebastian börjar verkligen att bli rolig nu. Han försöker att resa sig mot allt han kommer åt så snart blir det nog att sänka sängen skulle jag tro så att han inte klättrar över kanten. =)

Ha en toppen dag alla ni som följer min blogg.
Skriver kanske lite mer ikväll men med all säkerhet imorn.
PoK

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar