Blogg innehåll...

I denna blogg skriver jag om mitt liv som sambo och 2 barns mamma. Jag delar med mig av alla våra äventyr och av mina egna privata funderingar och tankar.

Skriv gärna en liten kommentar när du har varit här och läst. Sånt värmer alltid.

Ha en bra dag.
MvH jayline


16 april 2011

Tjejkväll.....

Ikväll vankas det tjejkväll hemma hos Anna-Lena.
Har sett fram emot detta länge och ikväll är det alltså äntligen dags.
Det blir jag Anna-Lena och Nikita. Helen har tyvär inte svarat varken på sms eller när jag ringer. Det känns lite trist måste jag säga. =(

Mattias ska vara hemma själv med grabbarna för första gången och jag vet att han kommer att klara det galant. =) Han är ju dock sjuk fortfarande men han känner sig piggare idag så det är ju skönt.

Annars har det inte hänt så mycket.
Alexander är fortfarande prickig och några prickar till upptäckte jag idag. Vet inte hur länge det ska komma nya prickar men det står ju att de ska gå över på runt 7-10 dagar så får väl räkna med att han blir hemma från dagis nästa vecka också.
Han hade en tid hos Tea tandhälsa i norrköping på torsdag men får ringa på måndag och avboka det besöket. Känns smidigare att ha honom i finspång då det inte blir lika långt att åka för ett tandläkarbesök.

Nu ska jag snart börja planera lite vad jag ska ha på mig mm. Sen drar jag runt halv 3. Anna-Lena fyllde ju år i måndags också så ska stanna på vägen och köpa en lite present.

Ha det gött så skriver jag mer en annan dag.
PoK

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar