Blogg innehåll...

I denna blogg skriver jag om mitt liv som sambo och 2 barns mamma. Jag delar med mig av alla våra äventyr och av mina egna privata funderingar och tankar.

Skriv gärna en liten kommentar när du har varit här och läst. Sånt värmer alltid.

Ha en bra dag.
MvH jayline


11 maj 2011

Buss dags

Snart är det dags att gå till bussen men först ska jag lägga in lite bilder från kameran så att jag kan ta lite kort idag. Den är nämligen full =)
Ska försöka att lägga upp lite bilder på Bilddagboken framöver då jag har halkat efter igen. Men det blir ju så. Känner att allt är lite smått oordning nu för tiden. Har alltid varit organiserad när det gäller lönespecar, räkningar mm men nu har jag varit slarvig ett tag. Får ta tag i det en dag när det regnar ;)

Hinner inte skriva mer nu utan skriver mer senare..

PoK

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar