Blogg innehåll...

I denna blogg skriver jag om mitt liv som sambo och 2 barns mamma. Jag delar med mig av alla våra äventyr och av mina egna privata funderingar och tankar.

Skriv gärna en liten kommentar när du har varit här och läst. Sånt värmer alltid.

Ha en bra dag.
MvH jayline


14 maj 2011

Lördagmys....

Dagen kommer att bjuda på ett litet äventyr för mig och små grabbarna.
Vi ska möta upp Mamma, Kenneth och 2 av hans barn i linköping för att sedan gå och titta på det tåg som studenterna har satt ihop. Orkester kårtegen kallar dom den. Det kommer att bli mycket spex och roliga teman antar jag. Har inte sett ett sådant tåg sen jag var liten och mamma och pappa tog med mig och syrran till linköping för att se Maj gubbarna. =) Ser verkligen fram emot att se hur Alexander och Zebastian kommer att reagera. Själv blev jag lite rädd de första gångerna jag såg tågen när jag var liten men jag hoppas att dom kommer att tycka att det är roligt. Ska ta med mig kameran så att jag kan lägga upp lite bilder från det sen. =)
Mattias ska vara hemma och renovera lite.

Ikväll blir det att se Eurovision song contest. Det är alltid lika mysigt att bänka sig med godis och god dricka framför tv:n. Ser fram emot det också.

Nu ska jag förbereda lite inför trippen till Linköping.
Skriver mer senare...

PoK

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar