Blogg innehåll...

I denna blogg skriver jag om mitt liv som sambo och 2 barns mamma. Jag delar med mig av alla våra äventyr och av mina egna privata funderingar och tankar.

Skriv gärna en liten kommentar när du har varit här och läst. Sånt värmer alltid.

Ha en bra dag.
MvH jayline


06 maj 2011

Läsare...

Känns så himla roligt att det är så många som läser min blogg.
Ni blir fler och fler för varje dag som går vilket känns super skojigt. Det måste ju innebära att det jag skriver om är nåt som intresserar andra och det är ju det som är meningen. Att kunna dela med mig av mina erfarenheter och tankar och på så sätt kanske hjälpa andra.

Satt igår kväll och forskade lite. Tror att jag har bestämt mig men jag är fortfarande lite osäker. Det valet jag står inför är inget man ska ta lätt på det handlar ju liksom om resten av livet. Jag har hela tiden sagt att jag ska göra det efter att barnen har fötts och allt det där. vad det är tänker jag inte berätta ännu eftersom inget är bestämt och det kommer ju ta ett tag innan jag kan genomföra det i så fall men men vi får väl se hur jag ska gå vidare. Kommer att ringa ett samtal på måndag för lite tips och råd så får vi se sen hur allt blir.
Jag förstår om en del av er som läser blir nyfikna nu och en del av er kanske redan har listat ut vad det är jag menar. Men som sagt mina läppar är förseglade tills jag har bestämt mig till 100%

Idag skiner solen här idag. Tvättmaskinen går på högvarv och om det inte ska bli regn idag blir det att hänga tvätten ute för torkning. Ska se hur molnen ser ut innan.
Det är också dags att ta tag i sänkningen av Zebastians säng då han har börjat resa sig mot allt som han kan resa sig mot. Han kommer oftast bara upp på knäna och sen glider han ner men ibland kommer han upp på fötterna och då får man passa honom så han inte trillar omkull.
Det går verkligen så fort nu. Snart kutar han väl omkring också.. =)

Nähä nu ska jag göra lite nytta.
Skriver kanske mer senare..

PoK

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar