Blogg innehåll...

I denna blogg skriver jag om mitt liv som sambo och 2 barns mamma. Jag delar med mig av alla våra äventyr och av mina egna privata funderingar och tankar.

Skriv gärna en liten kommentar när du har varit här och läst. Sånt värmer alltid.

Ha en bra dag.
MvH jayline


11 maj 2011

Onsdag...

Har suttit i telefon nu med östgöta trafiken och pratat ang att ta med syskon vagnen. Det kommer att sluta med att jag får fälla ihop den vid av ch påstigning men dom skulle ringa till föraren som sak köra bussen så att han är beredd på att han kommer att få hjäla till. Det känns ju bra.

Det blir ingen rensning utav häcken idag. Har tydligen bränt mig i nackpartiet, vilket jag inte trodde igår, det ömmar men är inte rött alls. Blir att ta på sig en tröja som skyddar nacken idag när vi ska in till Elin.

Nu ska jag packa ihop badkläder till i eftermiddag och sen dammsuga. Det behövs verkligen då det är väldigt sandigt inne av nån anledning. Detta beror troligtvis på att Alexander springer ut och in med skor men det hör ju liksom sommaren till på nåt sätt..

Ska lägga Zebastian nu också så att jag får pyssla lite ifred...
Skriver mer senare ikväll..

PoK

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar