Blogg innehåll...

I denna blogg skriver jag om mitt liv som sambo och 2 barns mamma. Jag delar med mig av alla våra äventyr och av mina egna privata funderingar och tankar.

Skriv gärna en liten kommentar när du har varit här och läst. Sånt värmer alltid.

Ha en bra dag.
MvH jayline


03 maj 2011

WTF!!! Snö???

I morse när jag vaknade så låg snön vit på marken...
Fan jag blir så trött... Vi har bytt täcken i sängen till sommartäckena och det är nåt som både jag och Mattias ångrar just nu.. Det är ruskigt kallt på natten.. Jag har legat med en filt extra på mig.

Alexander är på dagis nu och Zebastian ligger och sover.

Har ingen direkt ork/lust att stor blogga idag så får bli ett kort inlägg.

Ikväll blir det renoverings dags igen..
LÄNGTAR!!!!





Hörs en annan dag
PoK

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar