Blogg innehåll...

I denna blogg skriver jag om mitt liv som sambo och 2 barns mamma. Jag delar med mig av alla våra äventyr och av mina egna privata funderingar och tankar.

Skriv gärna en liten kommentar när du har varit här och läst. Sånt värmer alltid.

Ha en bra dag.
MvH jayline


06 maj 2011

Fredagen går mot sitt slut.....

Känner mig verkligen super trött.
Det beror troligtvis på att Alexander var upp redan vid halv 6 imorse och att jag var lite slapphänt med honom då och inte sa åt honom att gå och lägga sig igen som jag brukar utan lät honom sätta på tv:n. Om detta händer imorn med blir det andra bullar då blir han visad till sängen direkt. ;)

Mattias har redan gått och lagt sig och jag sitter och tittar på Bonde söker fru. Roliga kandidater än så länge. Kul att även homosexuella får en chans att hitta kärleken. Är vekligen trött på alla fördomar som finns i Sverige ang homosexualiteten Låt människor får vara som dom är. Alla är lika värda liksom. Jag har konstaterat att det finns inga ärligare människor är sånna som "inte är som alla andra" i andras ögon. Jag har aldrig haft fördomar och jag tänker inte börja nu. Några av mina närmaste vänner är gay eller bi och jag skulle inte klara mig utan dom i mitt liv den saken är klar.

Nu börjar visst nyheterna.. Ska väl kanske kolla lite halvt på det innan det blir sängen för mig med. Imorn ska jag åka och panta burkar. I MASSOR!!!! och storhandla också. Får se om jag tar med mig Alexander för det är alltid lika roligt att ta med honom till Viberga. =) Ungen är helt otroligt rolig att handla med. Och det går så lätt också. Inga problem... Så länge han sitter i vagnen i u för sig annars kan det lätt bli kaos. =)
Han ska få nya sommar skor och även Zebastian ska få sina "sandaler" också. Har ju ritat av fötterna på honom för att få rätt storlek. Antagligen stl 20.
Får se vad som finns och vad jag kommer hem med.
Mat står överst på listan. Det är verkligen tomt i kylskåpet och skafferiet.
Det är bäst att storhandla när man ändå håller på och vi får göra det 2 gånger/månad minst. Blir alltid lika förvånad över hur mycket mat som faktiskt går åt här hemma. Men så lever jag ju å andra sidan med 3 killar så det kommer ju inte att bli bättre när Alexander och Zebastian blir större heller. =)

Nähä känner nu att jag struntar i nyheterna.. Går och lägger mig istället. Håller på att somna nu när jag sitter och skriver.
Skriver mer en annan dag.
PoK

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar