Blogg innehåll...

I denna blogg skriver jag om mitt liv som sambo och 2 barns mamma. Jag delar med mig av alla våra äventyr och av mina egna privata funderingar och tankar.

Skriv gärna en liten kommentar när du har varit här och läst. Sånt värmer alltid.

Ha en bra dag.
MvH jayline


24 maj 2011

Vinn 40 par skor...

facebook pågår just nu en tävling som TLC och Brandos.se har startat där du kan vinna 40 par skor.


Du tävlar enkelt genom att gå in via den här länken:http://www.tlcsverige.se/tavling
Där svarar du sedan på 2 frågor.




Jag har gjort det och håller nu tummarna för att jag vinner.
Om man vinner har man över 300 olika varumärken att välja mellan och jag kan lova att de har skor som passar alla.
40 nya par skor skulle ju inte sitta helt fel eller hur??

Så vad väntar ni på?? Gå in och tävla. Kanske är det jag eller nån av er som vinner de 40 skorna. ;)

Lycka till =)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar