Blogg innehåll...

I denna blogg skriver jag om mitt liv som sambo och 2 barns mamma. Jag delar med mig av alla våra äventyr och av mina egna privata funderingar och tankar.

Skriv gärna en liten kommentar när du har varit här och läst. Sånt värmer alltid.

Ha en bra dag.
MvH jayline


24 maj 2011

tisdag....

Usch. Det är samma väder ute idag som det var igår. Mulet och blåsigt. Mår väl lite bättre idag men är fortfarande super hängig och täppt. Det är sånna här dagar man önskar att man bara kunde ligga kvar i sängen men det går ju inte när man har 2 barn att ta hand om.
Alexander får vara hemma från dagis idag också. Han hade 37,1 i morse vid halv 9 så vi får hoppas att vi slipper febern ikväll för då kan han ju gå imorn.. Han hade 38,4 igår när han skulle sova men hade lite temphöjningar under dagen så får väl ta febern på honom med jämna mellanrum idag också.
Zebastian ligger och sover nu och Alexander tittar på TV ibland och springer iväg och leker på sitt rum ibland. Blir mycket av och på när det gäller TV:n men vad ska man göra när det inte går att vara ute på grund av typ storm. Nu regnar det visst också. Usch vill ju ha sommar nu...

Orkar inte skriva mer nu får väl se om det blir ett inlägg till senare.

PoK så länge

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar